Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Carl Zeiss, Venus Optics, NISI)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Obiektyw o standardowej ogniskowej 40 mm, doskonale uzupełniający linię Batis. Jego parametry sprawiają, że idealnie nadaje się do fotografii architektury, dokumentalnej i tzw. streetu, gdyż oprócz stosunkowo szerokiego pola widzenia oferuje kompaktowe rozmiary. Jak przystało na producenta profesjonalnych instrumentów optycznych Batis 40 mm CF został wyposażony w szybki, cichy i celny autofokus, a także posiada uszczelnioną obudowę.
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Promocja
Obiektyw NISI 15 mm f/4 Sony E
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw filmowy zapewniający szeroki kąt widzenia i jasność T2.9. Oferuje 7-listkową przysłonę, minimalny dystans ostrzenia 18 cm, standaryzowane pierścienie ostrości i przysłony 0,8 MOD, co zdecydowanie ułatwia filmowanie. Został wykonany z solidnego stopu aluminium. Dostarczany w zestawie z wytrzymałą walizką i pierścieniem 114 mm umożliwiającym stosowanie matte box (matte box sprzedawany jest oddzielnie).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on 2 wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.